Versions Compared

Raktas

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Puslapio savybės
Advanced Tables - Table Plus
heading0
width100%
enableSortingfalse
KodasB6
PavadinimasPagalbos tarnyba (angl. Service Desk)
KategorijaBendrai numatytos sisteminės paslaugos
AprašasPagalbos tarnybos paslauga apimanti ne mažiau kaip šias sritis:
• Kreipinių valdymas;
• Incidentų valdymas;
• Problemų valdymas;
• Pakeitimų valdymas;
• Versijų valdymas;
• Konfigūracijų valdymas;
• Paslaugų lygio valdymas;
• Žinių bazė ir jos valdymas;
• Skambučių centras.
Technologinis aprašasŠio projekto apimtyje pagalbos tarnybos paslauga detaliau neprojektuojama. Pagalbos tarnybos paslaugos bus projektuojamos, diegiamos ir dokumentuojamos atskiro projekto (10 prioriteto investicijų projekto) apimtyje.
Tiesioginis teikimasTaip
Naudojimas kitų paslaugų teikimuiNe
Paslaugų, kuriomis naudojamasi teikiant šią paslaugą, kodaiNėra
Pasirinktinių paslaugų, kuriomis naudojamasi teikiant šią paslaugą, kodaiNėra
Užsakyti
Show If
groupusercan-orderadminone

UI Button
colorblue
newWindowtrue
sizesmall
iconlink
titleUžsakyti
urlhttps://servicedesk.vitc.lt/jira/secure/CreateIssueDetails!init.jspa?pid=10301&issuetype=10114&summary=vitc&customfield_10500=10300&customfield_10200=ITSM-46

...